Kockázatkezelés a családban és a vállalkozásban

Telefonon olyan jónak hangzott... A villámüzlet csodája

2019/12/20. - írta: Zoltán az Interneten

Miért nem kötök telefonon biztosítási szerződést?

Biztosítást köthetsz már telefonon, interneten, a postásnál, de még mobilalkalmazáson belül is van ilyen lehetőség. A kérdés csak az, hogy megéri-e kihagyni a szakembert?

Tanácsadó kell a sminkhez, az mosószerhez, a szappanhoz, a kutyához, a gyerekneveléshez... de pénzügyekben mind profik vagyunk.

Nemrég egy ismerősöm felhívta a figyelmem az egyik neves biztosító telefonos kampányára, amiben olcsó baleset-biztosítást kínálnak milliós kártérítéssel.

Mi a baj a telefonos szerződéskötéssel?

Leginkább az, hogy nem tudjuk, hogy mit veszünk.

 Gyorsan kell dönteni, a "Milliós kártérítés" ígérete egy-kétezer forintért jó üzletnek tűnik, de valójában ez egy ügyesen kitalált kampány része, és mint mindig, az ördög a részletekben rejlik.

call-center-1015273_640.jpg

Amikor váratlanul felhívnak, a legtöbbször nincs nálunk toll és papír, hogy legalább lejegyzeteljük az ajánlat legfontosabb elemeit, hogy később esetleg össze tudjuk hasonlítani más ajánlatokkal. Kérhetünk visszahívást, de ki az, aki a telefont letéve rögtön beül az internet elé, hogy átnézze a biztosítók több száz bonyolult ajánlatát... Egy hét múlva meg úgy elfelejti a legtöbb ember, mint a huzat és amikor megint beleszaladunk és felvesszük a telefont, jólvan egye penész, rábólintunk, hogy legyen: „Aprópénz, amit fizetni kell, és ha úgy hozza a sors jól fog jönni a milliós segítség".

A legtöbben nem is nagyon gondolunk bele milyen kockázatokkal nézünk szembe nap mint nap. Ha elénk sodor az élet egy ilyen ajánlatot vagy igent mondunk vagy nem. Az telefonos automata pedig már adja is a következő hívást az operátornak. Nincs idő ilyenkor az ügyfél egyedi helyzetének vizsgálatára, de ebben a körben még nem is a minőség a cél, hanem sokkal inkábba mennyiség. Aki egyszer vásárolt, az jó eséllyel legközelebb is vásárolni fog, és már be is került a rendszerbe minden szükséges adata és hozzájárulása.

Tudunk jobbat?

A legtöbb esetben igen, bár az egy másik kérdés, hogy kinek mitől lesz jobb egy biztosítás. Tudunk ajánlani olcsóbbat, ha az a cél, felül tudjuk múlni a milliókat, vagy többfajta káresetre fizető ajánlatot is adhatunk. A legfontosabb, hogy személyre szabottan keressük meg azt a megoldást, ami a leginkább illik a biztosított személyre, családra vagy munkavállalókra. A lényeg, hogy te ne fizess fölöslegesen, de a biztosító fizessen minden helyzetben, amikor csak szükséges lehet.

Miért érdemes a baleset-biztosításokat összehasonlítani?

A teljesség igénye nélkül néhány pontban néhány gyakori érv:

  • Teljes körű balesetbiztosítási védelem akár az egész családnak, vagy kis cégeknek is
  • Többféle testre szabott szolgáltatáscsomag, külön Szingli és Gyermekcsomag
  • Bárhol, bármikor szolgáltat: 24 órás, az egész világra kiterjedő védelem
  • Többszintű kedvezményrendszer: csoportos kedvezmény, a második évtől további díjengedmény
  • Extra: csontrepedés esetén 100%-os térítés, tanulási támogatás, felelősségbiztosítási védelem

A teljesség igénye nélkül mi az, amit kínálnak évi kb. 20 ezerért?

2019-12-19_3_li.jpg

2019-12-20_5_li.jpg

2019-12-20_4_li.jpg

Jól látható, hogy közel azonos díj mellett egészen más szolgáltatásokat kaphatunk. Ha csak nincs feleslegesen a zsebünkben 20000 Ft, érdemes rászánni azt a fél órát, hogy megkeressünk a pénzügyeinkkel egy tanácsadót. Milliókat érthet egy személyes beszélgetés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockazatmentes.blog.hu/api/trackback/id/tr3015360030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása