Kockázatkezelés a családban és a vállalkozásban

Évi 280 ezer Ft adóvisszatérítés

2019/08/06. - írta: Zoltán az Interneten

Megtakarítás. Tudom se időd,se kedved, se pénzed nincs rá... Én is így voltam vele, nem is rabolnám az időd.

Csak néhány hasznos infó:

A családból valaki biztosan jár gyógyszertárba, vesz biciklit néha, hord szemüveget, vagy szeret horgászni. Ez pénzbe kerül, és ennek az ára után neked jár 20% jövedelemadó-visszatérítés. Most spóroltam neked 150 ezret, de ha már neked semmibe sem került, egy kicsit visszaadhatnád nekem.

Munkából élsz? A nyugdíjaddal mi lesz, örülhetsz ha felét megkapod a havi fizetésednek. Hány éved van még 15-20? Add csak kölcsön azt az előbbi 150 ezret csinálok neked belőle 15 milliót.

Ingyen pénz nincs? Ez igaz, de hidd el, fizetsz te az államnak annyi adót, hogy ebből még nekem is jön vissza jutalék úgy, hogy ez neked még mindig semmibe sem került.

Szóval nincs időd? Mire, magadra? Egy perc alatt csináltam neked 15 milliót a semmiből, szerinted mennyit csinálnék neked 15 perc alatt? És ha már nem volt kedved hozzá, pár milla szerinted gyógyítaná a depressziót?

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kockazatmentes.blog.hu/api/trackback/id/tr9714997114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása